חפש

טלוויזיה בחינם לכולם! (100% חוקי)

חפש

המדריך המלא לרכישת סטרימר 
 10 הסטרימרים המומלצים ביותר לשנת 2023

 
 
המדריך המלא לרכישת סטרימר מומלץ לקודי
אין ספק שהטרנד החם ביותר היום בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית הוא KODI (קודי בעברית) , אם אתם לא יודעים מה זה KODI , תעיינו במדריך KODI הבא ותגלו את כל מה שאתם צריכים לדעת על קודי בעברית!
 
עליית המחירים בתחום הטלוויזיה בכבלים ובלווין , ללא אלטרנטיבה ראויה הביאה לעליה גוברת בשימוש בתוכנת ה KODI בישראל (ע"פ ההערכות בכתבה ששודרה לאחרונה בערוץ 10 מעל 100,000 משתמשים בישראל) הצמיחה שוק רותח של סטרימרים לקודי.
במדריך הבא ננסה לעשות סדר ונעזור לכם לבחור סטרימר קודי מומלץ!
לפני שניגש למדריך ננסה לענות על מספר שאלות חשובות שעלינו לשאול כאשר אנו מתכוונים לרכוש סטרימר לקודי כגון:

מה זה בכלל סטרימר ומה הוא עושה?

סטרימר: מחשב קטן שמנגן כמעט הכל
סטרימר הוא למעשה נגן וידאו ואודיו, כמו וידאו או מערכת שמע, המציג גם תמונות ובעל הגמישות הגדולה ביותר מבחינת מגוון חיבורים ופורמטים נתמכים. חלק מהסטרימרים גם מסוגלים לגלוש באינטרנט ברמה כזו או אחרת, דרך חיבור הרשת המובנה בהם.
 
יתרונות הסטרימר על מחשב מדיה בסלון הם גוף קטן יחסית מעוצב ושקט, ממשק נוח, הפעלה בעזרת שלט, קישוריות גמישה, זריזות ותמיכה במירב פורמטי קבצי המדיה כיום.
 
מאידך, מחשב רגיל מאפשר שדרוג עתידי, גם לפורמטים חדשים של קבצי מדיה וגם לרכיבי חומרה עתידיים, אך הוא מחייב התעסקות עם התקנת תוכנות וקודקים.
 
בעבר, כאשר מחירו של סטרימר ממוצע עמד על כ-2,000 שקלים ויותר, ההתלבטות בינו לבין רכישת  מחשב ייעודי לסלון היתה קשה, אולם, בתקופה זו, כאשר מחיר דגמי סטרימרים רבים ירדו לכ- 700-1,000 שקלים, אין יותר מדי מה להתלבט וההחלטה הינה קלה במקרים רבים .
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3814559,00.html - YNET
בשנה האחרונה חלה עליה חסרת תקדים בביקוש לסטרימרים , בעיקר בשל השימוש בתוכנת KODI (קודי בעברית).

איזה סטרימר קודי מומלץ לרכוש?

השוק מוצף בעשרות אם לא מאות סוגי סטרימרים לקודי , חברות שונות משווקות סוגים שונים של סטרימרים לקודי , לפני שנרכוש סטרימר עלינו לבחון מה הצרכים שלנו ומה התקציב שלנו, במידה ואנחנו מעוניינים במכשיר לקודי ובנוסף ל KODI אנחנו מעוניינים להשתמש במכשיר לצורך שימוש באפליקציות ומשחקים שונים , מומלץ לבחור בסטרימר שמריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד שבמקביל להתקנת KODI מאפשר התקנת אפליקציות ומשחקים. סטרימר אנדרואיד מומלץ : MINIX ,  M8S ,Octa core Z4 ,Tronsmart mx3.
יש לציין שלסטרימר אנדרואיד ישנם מספר חסרונות מפני ששילוב של מערכת הפעלה כגון אנדרואיד שמתקינים עליה את תוכנת קודי , מעמיסה מאוד על המכשיר ולרוב חווית הצפיה לא תהיה מושלמת ותהיה מלווה בתופעות לוואי של תקיעות ולאגים למיניהם.
למי שלא מעניין אותו אפליקציות , משחקים וגלישה קלאסית באתרי אינטרנט ומחפש סטרימר לקודי , נמליץ על סטרימר שהוא בעצם נגן קודי ,סטרימר מומלץ לקודי מסוג זה מגיע עם מערכת הפעלה ייחודית של KODI בלבד , מה שמאפשר ביצועים אולטימטיבים וחווית הקודי היא מהטובות ביותר שניתן למצא, כיום השוק נשלט על ידי 2 דגמים של סטרימרים מומלצים לקודי והם:
 KBOX - II  - נגן הקודי המוביל , מכשיר בעל מעבד 4 ליבות ו 1GB זיכרון ,מגיע עם התקנה של קודי בעברית.
מומלץ למתחילים שמחפשים מכשיר איכותי במחיר סביר.
Tv Monster - נגן קודי חדש והחזק ביותר שקיים , מבוסס על מפרט טכני זהה למיניקס וכולל מעבד 4 ליבות של אמולוג'יק , כרטיס גרפי בעל 8 ליבות ו 2GB זיכרון.
מומלץ לפריקים אמיתיים שמחפשים מפלצת קודי!
איזה מותגים שולטים היום בתחום הסטרימרים לקודי:
בין המבחר הרחב של סטרימרים לקודי הקיימים היום בשוק ישנם מספר דגמים מובילים:
בקטגוריית הסטרימר קודי עם מערכת ההפעלה  אנדרואיד המותגים המובילים הם :
MINIX ו TRONSMART , לשני החברות מבחר של דגמים ברמות גימור שונות, והם ללא ספק יצרניות הסטרימרים המומלצים האיכותיים והיציבים ביותר שקיימים היום , למרות שניתן למצא דגמים איכותיים לא פחות של חברות פחות ממותגות עם מפרט זהה בחצי מחיר כגון ה M8S ו Octa core Z4 שהוא יותר חזק מהמיניקס!
 בקטגוריית הסטרימרים עם מערכת הפעלה של KODI בלבד (OPENELEC) , ניתן למצא 2 מותגים חלוציים המובילים את התחום ביד רמה!
הראשון הוא ה KBOX 2 -סטרימר מומלץ ומכשיר וותיק ואמין עם רכיבים תוצרת אנגליה , המכשיר מורכב בישראל ומגיע עם התקנה חוקית של קודי בעברית , מדובר במכשיר אמין ביותר שהוכיח את עצמו ועם ביקורות מעולות, וגם תג מחיר סביר ומשתלם!
השני הוא ה Tv Monster  - סטרימר מומלץ חדש , קצת יותר יקר , ועוצמתי ביותר עם מעבד 4 ליבות , 2GB זיכרון RAM ומעבד גרפי 8 ליבות , המכשיר תומך בשידור K4 , D3 , סאונד דיגיטלי וכל הפורמטים החדשים ביותר , המכשיר הוא באמת מפלצת ומומלץ למכורים ולפריקים של KODI שמחפשים מכשיר שירגש אותם באמת, אם אתם מחפשים עוצמה וריגושים זה הסטרימר המומלץ עבורכם.
איזה נתונים צריך לבדוק בסטרימר לקודי
קודם כל לפני שנבדוק את נתוני המכשיר הטכניים , נבדוק איזו מערכת הפעלה מותקנת על הסטרימר , במידה ואנחנו מעוניינים בסטרימר מומלץ שיאפשר לנו גם לגלוש באינטרנט ולהתקין אפליקציות ומשחקים , נבחר בסטרימר אנדרואיד , במידה ואנחנו בוחרים סטרימר אנדרואיד מומלץ , עלינו לבדוק שהחומרה המותקנת עליו תהיה חזקה מספיק על מנת להריץ גם את מערכת ההפעלה של אנדרואיד וגם את הקודי , לשם כך נצתטרך לבחור מכשיר עם מעבד של 4 ליבות לפחות ולפחות 2GB זיכרון , כל מכשיר עם מפרט נמוך מזה לא יספק את הסחורה ויקרטע!
דוגמא לסטרימרים מומלצים עם חומרה חזקה : Minix U1 , Tronsmart MxIII , M8S, Octa core Z4
במידה ואנחנו בוחרים סטרימר מומלץ לקודי שמריץ KODI בלבד , נוכל להסתפק במפרט קצת יותר נמוך מפני שכאשר הסטרימר מריץ מערכת קודי בלבד , יש הרבה פחות עומס על המעבד והזיכרון ולכן אנו לא זקוקים לכל כך הרבה משאבים על מנת להריץ את הKODI ונוכל להסתפק במכשיר עם GB1 זיכרון בלבד, ומעבד 4 ליבות.
סטרימר מומלץ לקודי בקטגוריה של סטרימר עם קודי מובנה ללא מערכת אנדרואיד הוא:
Kbox 2 - נגן קודי מעולה שמגיע עם התקנה ייחודית של קודי בלבד ללא אנדרואיד או חלונות ומספק חווית קודי אולטימטיבית.
- TV MONSTER - נגן קודי עוצמתי בעל מפרט זהה ל MINIX X8 , המכשיר מציג מפרט מאוד חוזק וכולל 2GB זיכרון ומעבד 4 ליבות , כרטיס גרפי 8 ליבות , בקיצור סטרימר מומלץ ביותר לקודי או יותר נכון מפלצת KODI!
 
האם ניתן להתקין קודי על כל סטרימר?

בעקרון KODI היא תוכנה חופשית הניתנת להורדה חינם ויש לה גרסאות לכל מערכות ההפעלה הקיימות , כך שבאופן תאורטי ניתן להתקין קודי בעברית כמעט על כל סטרימר , השאלה היא איך תוכנת הקודי תפעל בשילוב של מערכת הפעלה "כבדה" כמו WINDOWS או ANDROID ברקע, לשם כך יש צורך לבחור בסטרימר מומלץ וחזק כגון MINIX X8 או TRONSMART MX3 , או שניתן לרכוש סטרימר מומלץ לקודי שמריץ התקנה של קודי בלבד כגון TV MONSTER או KBOX שהם סטרימרים עם קודי מובנה בעברית.גם אם ההפעלה הבסיסית של הקודי תעבוד לכם חלק על סטרימר חלש , כאשר נעמיס על המערכת הרחבות קצת יותר "כבדות" ומעטפת , במידה והסטרימר שלכם לא מספיק חזק , הקודי יקרטע , לכן יש צורך לבחור או בסטרימר אנדרואיד חזק עם GB2 זיכרון לפחות או בסטרימר מומלץ המריץ קודי בלבד כגון KBOX או TV MONSTER המספקים את חווית הקודי הטובה ביותר שתוכלו למצא היום.

איך מבצעים התקנת קודי על סטרימר?

קודי היא לא תוכנה "פשוטה" ואינטואטיבית , ומי שמאותגר טכנולוגית לא ישתלב בה במהירות ועל מנת שיוכל להתקין את תוכנת הקודי והפעלתה בצורה סבירה , יש צורך לצפות בכמה מדריכים בני שעתיים לפחות ולהשקיע לפחות כמה שעות טובות בלימוד המערכת והתקנת הקודי , למי שמעוניין להתקין קודי לבד , ניתן להעזר במדריך KODI (קישור).
למי שאין כח או סבלנות לסרטוני הדרכה ארוכים ומייגעים או התקנה מסובכת ומסורבלת ואין לו כמה שעות פנויות להשקיע , נמליץ לרכוש סטרימר מומלץ עם קודי מובנה , ישנם בשוק היום 2 דגמים עיקריים של סטרימרים מומלצים עם קודי מובנה והם:
KBOX - סטרימר מומלץ עם קודי מובנה בעברית כולל גישה לכל מאגרי ההרחבות וערוצים חיים
Tv Monster - סטרימר מומלץ עם קודי מובנה בעל מפרט טכני חזק מאוד , ללא ספר הסטרימר המומלץ לשנת 2016!
 
איזה סטרימר הכי מומלץ לשנת 2016?

כאמור השוק מוצף בעשרות דגמים שונים של סטרימרים לקודי עם מפרטים שונים ומגוונים , על מנת לבחור סטרימר מומלץ יש צורך קודם כל לבדוק מה הצרכים שלנו ומה התקציב אותו אנחנו מוכנים להשקיע.
מחירי הסטרימרים גם הם מגוונים ומתחילים ממחיר של 249 ש"ח עבור סטרימר שמאפשר שכפול מסך כגון כרומקאסט או איזיקאסט .
בטווח המחירים הגבוהה יותר נוכל למצא סטרימרים לקודי המבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד , לרוב הסטרימרים הזולים יהיו בעלי מפרט נמוך יחסית וכאשר נפעיל על הסטרימר קודי בשילוב עם מערכת האנדרואיד הכבדה יחסית , הביצועים שנקבל יהיו די פושרים , לכן עדיף לא להתפשר ולרכוש סטרימר לקודי עם מפרט הכולל לכל הפחות מעבד עם 4 ליבות ו 2GB זיכרון, מפרט נמוך מזה פשוט לא יעשה את העבודה והביצועים שנקבל יהיו מאכזבים , למרות זאת , ישנם סטרימרים מעולים בטווח המחירים של 499 ש"ח בעלי מפרט טכני הכולל מעבד 4 ליבות ו 2GB  זיכרון , בקטגוריה זו , נמצא סטרימרים מומלצים כמו ה MX3 של חברת TRONSMART  וה M8s  המעולה , שהם בעלי מפרט טכני דומה מאוד למיניקס.
ברמה הגבוהה ביותר של הסטרימרים נמצא כמובן את המיניקס הכולל מעבד 4 ליבות של חברת אמולוג'יק ו 2GB  זיכרון, מחירו של המיניקס כבר יותר גבוהה ועומד על תג מחיר של 799 ש"ח.
במידה והצרכים העיקריים שלנו לרכישת סטרימר הוא צפיה בתכנים באמצעות תוכנת קודי , נמליץ לרכוש סטרימר שהוא נגן קודי , כלומר סטרימר שפועל באמצעות מערכת הפעלה קודי בלבד ומגיע עם קודי מובנה בעברית , בקטגוריה זו נמצא את ה KBOX 2  האיכותי ביותר שנמכ במחיר של 599-699 ש"ח ומאפשר צפיה חלקה ואיכותית ב KODI.
ברמה הגבוהה ביותר וללא ספק הסטרימר המומלץ לשנת 2016 נמצא ה TV MONSTER , שהוא מכשיר המבוסס על מפרט טכני של המיניקס וכולל מעבד 4 ליבות של אמולוג'יק , מעבד גרפי עם 8 ליבות ו 2GB  זיכרון RAM  , המכשיר חזק מאוד , פועל באמצעות מערכת הפעלה של KODI בלבד ומציג ביצועים מרשימים ביותר , הטובים ביותר היום בכל הנוגע להרצת KODI.

האם ישנם סטרימר עם קודי מובנה?

כל הסטרימרים שאנו מוכרים הם סטרימרים עם קודי מובנה בעברית , הכולל גישה לכל מאגרי ההרחבות הטובים ביותר ( מעל 3,000 הרחבות) , טלוויזיה חיה הכוללת מעל 1,000 ערוצים מהארץ ומהעולם , וגישה למאגרי הכתוביות .
המכשירים מגיעים עם התקנה חוקית של קודי ומגיע עם התקנות של הרחבות חוקיות בסיסיות.
הסטרימרים המומלצים ביותר עם קודי מובנה בעברית הם ללא ספק ה KBOX 2  המגיע עם מערכת הפעלה של KODI  בעברית וברמה אחת מעל נמצא מכשיר ה TV MONSTER  המציג מפרט טכני של MINIX  עם מערכת הפעלה של KODI  בלבד.

סטרימר קודי מחיר ממוצע

המחירים של סטרימר קודי מגוונים , וניתן לרכוש סטרימר קודי החל ממחיר של 499 ש"ח כגון מכשיר ה M8S  המעולה ומכשיר ה MX3  של TRONSMART , ברמה הגבוהה יותר של הסטרימרים ניתן למצא סטרימר קודי במחירים גבוהים יותר שנעים סביב תג מחיר של 699 – 799 ש"ח כגון ה MINIX  החזק והמעולה ו סטרימר ה 4OCTA CORE Z שהוא סטרימר קודי עוצמתי בעל מעבד עם 8 ליבות!

איזה סוגי סטרימרים לקודי קיימים?

שוק הסטרימרים ל KODI , מתחלק ל 3 סוגים עיקריים:
סטרימרים שפועלים על מערכת ההפעלה אנדרואיד- סטרימרים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד המוכרת לנו ממכשירי הסמארטפון והטאבלטים , בדומה למכשירים אלו ניתן כמובן להשתמש בסטרימרים אלו לשימושים שונים כגון גלישה באינטרנט , התקנת אפליקציות שונות כגון פייסבוק ועוד..., התקנת משחקים והפיכת הסטרימר לקונסולה של ממש באמצעות בקר משחקים.
 
סטרימרים שפועלים על מערכת הפעלה WINDOWS  - סוג של סטרימרים שהם ממש מחשב לכל דבר , ניתן להתקין עליהם את כל התוכנות המוכרות לכם מהמחשב ולהפעיל עליהם תוכנות כגון אופיס עוד, מערכת ההפעלה של חלונות היא די כבדה לרוב סטרימר WINDOWS יציג ביצועים פחות טובים מחבריו שמופעלים באמצעות ANDROID  או OPENELEC  (מערכת הפעלה של KODI בלבד לסטרימרים המבוססת על לינוקס)
הסוג השלישי של הסטרימרים הם סטרימרים שנקראים "נגני קודי" , אלו סטרימרים שלא מופעלים לא באמצעות ANDROID  ולא באמצעות WINDOWS  שנחשבות למערכות הפעלה "כבדות" שמעמיסות על הסטרימר ולרוב מחלישות את הביצועים של הסטרימר להרצת קודי.
נגני הקודי מופעלים באמצעות מערכת הפעלה שנקראית OPENELEC  שהיא בעצם גרסאת  לינוקס של קודי.
כלומר , המכשיר מריץ אך ורק קודי , ללא שום מערכת הפעלה ברקע המכבידה על הסטרימר , התוצאה , מכשיר שמריץ את תוכנת הקודי ברמה גבוהה ביותר ומאפשר להינות מביצועים מקסימלים בהפעלת ה KODI , מכשירים אלו מיועדים לבצע פעולה אחת בלבד והם עושים אותה בכמה רמות מעל כל הסטרימרים הסטנדרטיים הנמכרים בשוק , לכן אם המטרה שלכם ברכישת סטרימר הוא שימוש בתוכנת KODI, אנו ממליצים בחום על אחד מנגני KODI  הנמכרים כיום.
הדגמים המובילים את הקטגוריה הזו של הסטרימרים הם מכשיר ה KBOX  המעולה ומכשיר ה TV MONSTER.

איזה מערכת הפעלה הכי טובה על מנת להריץ קודי?

תוכנת ה KODI היא תוכנה חופשית וניתנת להורדה בחינם מהאתר של KODI , לתוכנת קודי ישנן גרסאות שונות כמעט לכל מערכות ההפעלה הקיימות בשוק, כגון WINDOWS , ANDROID  ועוד... אולם המערכת הטובה ביותר להפעלת ה KODI היא ללא שום צל של ספק מערכת שנקראית OPENELEC שהיא בעצם גרסאת קודי מבוססת לינוקס.
היתרון שלה שהיא בעצם הופכת את תוכנת ה KODI  למערכת הפעלה בפני עצמה ללא שום תלות במערכת הפעלה מרכזית.
כלומר , זו בעצם גרסא שהופכת את הקודי עצמו למערכת ההפעלה שלכם , התוצאה היא מערכת הפעלה קלילה ועוצמתית , וכאשר מלבישים אותה על חומרה של סטרימר בסיסי , מקבלים סטרימר קודי עוצמתי המציג ביצועים חסרי פשרות ומאפשרים ניצול מלא של משאבי הסטרימר לצורך הפעלת הקודי.
 
אין ספק שאם המטרה שלשמה אתם רוכשים סטרימר הוא שימוש בקודי  , המכשיר שמתאים לכם הוא סטרימר קודי המופעל באמצעות מערכת ההפעלה של קודי – OPENELEC!
ישנם שני מכשירים הנמכרים בשוק ומבוססים על מערכת ההפעלה של KODI OPENELEC
הראשון הוא סטרימר קודי  ה KBOX  הוותיק והאמין שמציג ביצועים נפלאים ולאחרונה הושקה גרסא חדשה ומשודרגת 2 KBOX
הסטרימר קודי השני , הוא דגם חדש ועוצמתי שהושק לאחרונה ונקרא TV MONSTER , מדובר בסטרימר קודי , המציע מפרט טכני של MINIX  ומריץ את מערכת ההפעלה של KODI  - OPENELEC , התוצאה היא מכשיר עוצמתי ביותר ברמה שטרם נראתה כמוהה ומאפשר שימוש מקסימלי ב KODI , כולל תמיכה בתכנים באיכות K4 , D3 ואיכות שמע דיגיטלית דולבי דיגיטל.

לסיכום,

כאשר אתם ניגשים לרכוש סטרימר קודי יש לבדוק מספר דברים :

1.מה הצרכים שלכם?

 אם אתם רוצים מכשיר שישמש אתכם להורדת אפליקציות גלישה באינטרנט ומשחקים , תבחרו בסטרימר שמריץ WINDOWS או ANDROID  , אם העיקרי של הסטרימר הוא להריץ KODI , תבחרו סטרימר קודי שהוא נגן קודי ומריץ את מערכת ההפעלה OPENELEC  כגון ה KBOX  או ה TV MONSTER .
 
2.מה התקציב שלכם?

בטווח מחירים של 149-249 ש"ח  -ניתן למצא סטרימרים זולים המאפשרים שכפול מסך והזרמת תכנים כמו הכרומקאסט והאיזיקאסט


בטווח מחירים קצת יותר גבוהה של 249-349 ש"ח נמצא סטרימרים בעלי מפרט יחסית נמוך לרוב GB1 זיכרון , אלו סטרימרים בסיסיים מאוד שמציעים יכולות בסיסיות בלבד והם לרוב יתקשו בהפעלת קודי!
 
בטווח מחירים של 499-699 ש"ח ניתן למצא סטרימרים בעלי מפרט דומה לזה של המיניקס עם מעבד 4 ליבות וזיכרון GB2 , כגון ה MX3 של חברת טרונסמרט או ה M8S  המעולים
 
במחיר של 699-799 ש"ח ניתן למצא את דגמי הפרימיום של סטרימרים לקודי שהם הMINIX  החזק והאמין וה 4OCTA CORE Z העוצמתי עם 4 ליבות!
 
במידה ואנחנו מעוניינים בסטרימר KODI  שיתן לנו ביצועים מקסימלים בהפעלת קודי , מומלץ לרכוש את ה KBOX  2 המעולה במחיר של 699 ש"ח או את ה TV MONSTER  המציג יכולות מעולם אחר בטווח מחירים של 799-999 ש"ח.
 
3.יש לבדוק את המפרט של המכשיר!
 
במידה ואנו בוחרים מכשיר שיריץ WINDOWS  או ANDROID   אין להסתפק ולהתפשר בשום פנים ואופן על מכשיר עם פחות ממעבד 4 ליבות ו 2GB  זיכרון , זה הסטנדרט הבסיסי להפעלת מערכות הפעלה אלו הנחשבות "כבדות"!
למרות שהמחיר נמוך יותר אל תתפטו למחיר זול ומפרט נמוך כי אתם פשוט תתאכזבו מהמכשיר והביצועים יהיו נמוכים ומאכזבים!
 
במידה ואנחנו בוחרים בסטרימר קודי המבוסס על OPENELEC , מכשיר עם מעבד 4 ליבות ו 1GB זיכרון יעשה עבודה מעולה כגון ה KBOX שהוא סטרימר קודי מומלץ מאוד.
 
במידה ואנחנו רוצים לרכוש באמת את המילה האחרונה בתחום נמליץ על מכשיר ה TV MONSTER שמגיע עם מפרט חזק ומתקדם וכולל מעבד 4 ליבות , כרטיס גרפי 8 ליבות ו 2GB זיכרון!
 
4.יש לוודא שאנחנו רוכשים סטרימר עם קודי מובנה!

כאשר אנחנו רוכשים סטרימר לקודי , יש לוודא שהמכשיר אותו אנחנו רוכשים מגיע עם קודי מובנה במכשיר ף במידה ולא תצטרכו להשקיע זמן רב בלימוד ובהתקנת הקודי על המכשיר שלכם , לכם במקום לשרוף זמן יקר , מומלץ מאוד לרכוש סטרימר עם קודי מובנה.

כל הסטרימרים לקודי הנמכרים אצלינו מגיעים עם התקנה מיוחדת וחוקית של קודי בעברית עם גישה לכל מאגרי הרחבות , ערוצים חיים מכל העולם ומאגרי הכתוביות הטובים ביותר.



 
medal3, medal, prize, first

קבלו את הסטרימר הזוכה במבחן סטרימר הקודי המומלץ ביותר לשנת 2016

medal3, medal, prize, first
המדריך המלא לבחירת סטרימר!
לא קונים סטרימר בלי לצפות בסרטון הבא!


עדיין מתלבטים איזה סטרימר קודי לרכוש?
קבלו את המדריך המלא לבחירת סטרימר!
סקירה מלאה של 15 הסטרימרים המומלצים ביותר לקודי!


במדריך הבא נסביר:

אילו סוגי סטרימרים לקודי קיימים בשוק?
איך בוחרים סטרימר?
אילו נתונים עלינו לבדוק בסטרימר שלנו?
מה עדיף סטרימר או מחשב מיני PC?
כמה עולה סטרימר לקודי?
איזה מערכת הפעלה לסטרימר הכי טובה?
מה ההבדל בין אנדרואיד וינדוס ואופנאלק?
סטרימר של איזה חברה כדאי לקנות?
מה הסטרימר הטוב ביותר לשנת 2016?
איזה סטרימר מומלץ לרכוש ועוד...............

אל תקנו סטרימר לפני שתצפו בסרטון!

  TV MONSTER 3
 מכשיר מפלצתי למשוגעים בלבד!
 *** המחיר לזמן מוגבל בלבד ***
מחיר טרום השקה 1199 ש"ח בלבד במקום 1499 ש"ח!
המכשיר כולל מפרט הזוי ומוגזם :
* שלוש שנות אחריות מלאות על המכשיר!
- מעבד INTEL N3000 ( אפשרות לשידרוג ל N3150 עם 4 ליבות)
- זיכרון 4GB RAM DDR3 ( אפשרות שידרוג ל 8GB DDR3)
- נפח איחסון 120GB SSD
- מערכת הפעלה : OPENELEC - קודי בלבד!

1199 ש"ח בלבד!
מבצע השקה לזמן מוגבל בלבד

 
תגיות: קודי 2018, קודי 17, קודי 18, קודי 19, סטרימר קודי, סטרימר 2019, קודי 2019, קודי חדש, התקנת קודי, קודי התקנה, התקנת סטרימר, צפייה ישירה, צפייה בקודי, עידן פלוס, הרחבות לקודי, הרחבות לסרטים, הרחבות לסדרות, הרחבות לערוצי ספורט, הרחבות לערוצי עידן פלוס, הרחבות כתוביות, סטרימר עידן פלוס, אבקסיס, סדרות טי וי, סדרות TV, sdarot tv, sdarottv, קודי קמיליון, קודי קאט, KODI CHAMELEON, KODI CAT, KODI 18, KODI 19, KODI 2019, KODI WIZARD, KODI ADD ON, KODI DOWNLOAD, סטרימר שיאומי, שיאומי, xiaomi mi box, mibox, mi box, שיומי, סטרימר שיומי סטרימר לנטפליקס, נטפליקס, Netflix, מנוי לנטפליקס, Netflix Box, Netflix user, נטפליקס חינם, התקנת נטפליקס, סדרות נטפליקס, סרטים נטפליקס, ערוצים נטפליקס, נטפליקס ילדים, נטפליקס ספורט, נטפליקס הרחבות.